1. "Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards."
    Soren Kierkegaard (via psych-facts)
  2. thatsmallbluebox:

    my dad kicked my brother out of the house for a week because of this stupid game

  3. 4gifs:

Hippo doesn’t have time for this

    4gifs:

    Hippo doesn’t have time for this

  4. ka1ju:

    I love this gif of mulder because it looks like he’s wearing heelies and is just really nonchalant about it 

    image

  5. "At the end of the day people won’t remember what you said or did, they will remember how you made them feel."
    Maya Angelou (via psych-facts)
  6. commanderspock:

    mymodernmet

    SURE Architecture's Endless City is a fascinating proposal that transforms the skyscraper into a stunning, upright ecosystemThe structure’s multiple floors are meant as flexible areas that are adaptable for many situations. Plazas and communal spaces offer breathtaking views of the surrounding landscape.

  7. lulz-time:

    me when I work out

  8. It means that you are a very clever man making the mistake, common to very clever people, of assuming that everybody else is stupid.

  9. relevxnce:

    mothurs:

    black sand beaches are so beautiful

    reminds me of jaco beach, costa rica

  10. hello-delicious-tea:

willgrahamsstagdo:

eggsuckinguttertrash:

anybody read this?
i didn’t pick it to read right now nah i totes had a change mind so yeah i am reading it, but some input would be kind of nice because, well, it seems a tad odd
the way it’s set up
it was mentioned quite a few times in my internet perusing, and a lot of people were talking about how long/hard (i’ve been reading for 7 months…) of a read it is so of course i had to buy it
and i mean, it’s a big book, gotta be at least 500 pages (i didn’t check) but
just
let me show you




















so yeah
any input you can give me on what i’m getting myself into here would be cool

This is the best book i have ever read, it took months to read it and i couldnt even finish it the second time round, i seriously recomend it though

This book is the bomb. It is awesome. It is terrifying. I haven’t yet had the leisure to just read the bloody thing start to finish, but it’s one of those books that you’re reading all haha this isn’t scary and then you look up and the walls are closing in around you and your hallway may or may not be there it might be stretching it might be shrinking it might be nice to close that door now. I went to the 7-11 to get a snack in the middle of reading this book. All the shelves had been rearranged. Nothing was where I left it. It scared the shit out of me, I had to take some very deep breaths here. And you would know why if you read this book, which could be catalogued as ‘architectural horror’.

    hello-delicious-tea:

    willgrahamsstagdo:

    eggsuckinguttertrash:

    anybody read this?

    i didn’t pick it to read right now nah i totes had a change mind so yeah i am reading it, but some input would be kind of nice because, well, it seems a tad odd

    the way it’s set up

    it was mentioned quite a few times in my internet perusing, and a lot of people were talking about how long/hard (i’ve been reading for 7 months…) of a read it is so of course i had to buy it

    and i mean, it’s a big book, gotta be at least 500 pages (i didn’t check) but

    just

    let me show you

    image

    image

    image

    image

    image

    image

    image

    image

    image

    image

    image

    image

    image

    image

    image

    image

    image

    image

    image

    image

    so yeah

    any input you can give me on what i’m getting myself into here would be cool

    This is the best book i have ever read, it took months to read it and i couldnt even finish it the second time round, i seriously recomend it though

    This book is the bomb. It is awesome. It is terrifying. I haven’t yet had the leisure to just read the bloody thing start to finish, but it’s one of those books that you’re reading all haha this isn’t scary and then you look up and the walls are closing in around you and your hallway may or may not be there it might be stretching it might be shrinking it might be nice to close that door now. I went to the 7-11 to get a snack in the middle of reading this book. All the shelves had been rearranged. Nothing was where I left it. It scared the shit out of me, I had to take some very deep breaths here. And you would know why if you read this book, which could be catalogued as ‘architectural horror’.

  11. lion:

    when u call shotgun but ur friend still runs for itimage

  12. humorstop:

Shit is about to go down
literally

    humorstop:

    Shit is about to go down

    literally

About me

hey. i'm ursula(yes, like the little mermaid). in italy for the year but this is just a place where i post shit i like; skins, harry potter and a bunch of other random shit that is funny, relate-able, or pretty. have fun